Selam kızlar 3-4 gündür griptim bugün şükür baya hafifledi. Afedersiniz ben iç çamaşırı giymiyorum evde rahat edemedim için ve bugün dışarı çıktığım için giydim sarı yeşil gibi renkte akıntım olduğunu farkettim her WC’ye gidişimde çarşamba günü kontrolüm var zaten ama formlarda okuduğum kadarıyla çoğu kişi acile git gibi şeyler yazmış bu derece aciliyeti var mı genel bel ağrım harici ağrım vs hiç bişeyim yok ve dediğim gibi iç çamaşırı giymediğim için nezamandır var bilgimde yok bebişimde grip olduğumdan beri hafifledi hareketleri ama hareketli yani
Teşekkürler.