6buçuk aylık hamileyim cuma akşamından beri kasık acısı çekiyorum cumartesi acile gittim apantisten şüpelenip bütün tetkikler yapıldı çok şükür bişey çıkmadı bebekdede Bi problem yok sadece bebek büyüdüğü için kendine yer açmaya çalışıyo dendi ama ağrım acım hiç geçmedi bu durumu yaşayanınız varmı