Aysenurz doğum yapalı iki gün oluyor bebeğim kuvözde süt sağıp gönderiyorum ama memelerim çok şiş ve sızlıyor 2 saatte bir sağım yaptığım halde bu şekilde.. normal mi? mastit olmak istemiyorum
Gunayodabasi Aysenurz oy valla bugun benimde sol olan gogsum sisti ve sut cok az ne olacak bilmiyorum benimkilerde kuvezde sagip goturuyorum
Gulcanozzz Aysenurz ılık duş alıp sağın elinizle masaj yapa yapa. Lahana yaprağı iyi geliyor şiş göğüslere. Sıcak soğuk uygulama yapabilirsiniz. 3 saatte bir sağın ama iki saatte bir de uyarmış oluyorsunuz sütü daha da etkiler
Zeynepensar Aysenurz ben cok saçma bi şekilde hamileyken mastit oldum antibyotik werdi doktor inmedi çig lahanayı gögüsüme kapatıp südyeni mi giydim cok rahatlattı deneyin inş faydası olacak
Aysenurz Gunayodabasi süt için tahinli şerbet yaptı bana görümcem onu bi araştırın isterseniz çok artırıyor bir de elektrikli pompa çok iyi geldi bana öncesinde eziyet çekiyordum
Aysenurz Gulcanozzz makinayla sağıyorum sıcak duş da aldım öncesinde sonrasında sıcak havlu da koydum ama fayda etmedi
Gulcanozzz Aysenurz çok sıcak su da uygulamayın kanalları iyice açar bu sefer çıkmazsa süt oda tıkanıklık yapar , sıcak sonrası soğuk da uygulama yapabilirsiniz