bd1 35+4 deyiz hanımlar ishalim napmam gerek cok şükür hamilelgim boyunca hiç kabız olmadım ama ishal bebege zarar verirmi suyuna falan aranızda aynı sıkıntıyı yaşan varmı
gigi Ben çok geçmiş olsun bağırsak dostu bir probiyotik var hemen onu al canım çünkü vücudumuz çok su kaybediyor yararlı şeylerde ishalle gidiyor bence reflor adı geçmiş olsun