Nrzorlu Tecrübeli anneler merhaba😍 ilk gebeliğim cahilligime verin. 34 haftalığım ama bugün karnimda adet olur gibi bir ağrı var hamile olmasam adet ağrısı olurdu kesin bu normal mi şuan endişelenmeye gerek yok değil mi
Dudu_123 Nrzorlu bende de oluyor birkaç gündür neden bilmiyorum burda bekleyeyim, 32+1 deyim bebek hareketleri iyi aslında sorun yok ama bende merak ediyorum
demiralpncr Nrzorlu bende de oldu. Doktora söyledim yalancı sancı olur bu haftalarda dedi. Zaten nst de de sancım çıkmadı.
Suna1 Nrzorlu BNde 36 haftamdayım geçen çok sert ağrılar kasık bölgeme girmişti uzandım ayağımı kaldırdım elimle yukarı doğru hareketler yaptım bebeğe bazen yalancı sancı bazen bebek ters dönüyor olabilir sorun teşkil etmez
Estrella Nrzorlu benim de (35+3 ) aynı şekilde oldu dün 12den akşama kadar karnımın önü ağrıdı. Bebek hareketliydi sorun etmedim o yüzden en son ılık duş aldım uyumuşum geçmiş sonunda. Bu sabah agrım yoktu şükür. Neden olduğunu asla anlamadım doğum provası herhalde dedim geçtm kendimce😂
Nrzorlu Estrella kız sonunda doğurdum diyecen sandım bir an korktum 😁 muhtemelen yalancı sancılar yokluyor bizi artık
Estrella Nrzorlu ay yok doğurmadım şükür daha 😂bugün geçti ağrılar yalancı sancı nasıl bir sey acaba diye dusundum bi aman dedim yavru hareket ediyor fake bişey bu ssğa sola yattım dus aldım uyudum şükür savuşturdum 😂
Nrzorlu demiralpncr sağlıklı sihatli gelsinde tek canim ne zaman olursa olur 🤗 hadi hakkında hayırlısı olsuun