aysun35elmas anaaa 🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Biraz daha takip edeyim iyisi 🤗 Ya ben ilkini hastanede geçrdm,alttan düzenlyci versiler kısa sürelerde girmşti.Şimdi bunu evde bekleyip gitmeyi düşünyorum ama emin olamadım yalancıdır belki diye.Zaten 1 haftadr böyle yoktu.Benimde başlamıştır inşallah ya,mutlu oldum yani şuan ☺️