Doktora gitmedim önemsiz görüp ta ki 1 haftadır çok kötüyüm miydem bulandığından çok su içmiyorum hamileğimi öğrendiğimde kabız oldum sonra arada bi düzeldi ama ufak kanıyorfu sadece tuvallette sonra şimdi sanki cam çıkarıyorum gibi acıyor ve kanıyor 2,5 3 litre su içmeye çalıcam inşallah bu hafta geçer genel cerrahimi bakıyor hangi bölüm acaba