berf72 bende 37 haftadayım son 3 4 haftadır bende kilo almıyorum ama bebiş alıyor, sanırım annenin kilo alımıyla alakası yok bu durumun, sen düzgünce beslenmene devam et, bir de her hafta aynı hızla gelişmiyorlar, bir hafta geriden gelir sonra bi bakarsın hızlıca toparlar öne geçer fln büyüme dönemleri var sanırım