elfkara Kızlar selam yarın seker yüklemesi yaptiricam da internette 21.00 den itibaren binsey yemeyin yazıyordu ben de uyumadan önce biseyler yerim diyodum 🤪 yasak miiii su falan
Tazeanne0134 elfkara valla canım şimdi ne desem bilemedim inan ben çok şükür bi sorun yaşamadım ama 8 saatlik açlık yeterli diye biliyorum ben en azında 1 tane elma ye bari