Merhaba kızlar. 9 ay boyunca hergün burdan hikayeler okudum. Benim doğum nasıl olucak diye düşünürken o gün geldi çattı. Ben anne olabilmek için 6 yıl bekledim. 6 yılda 3 düşük yaşadım. Doktor doktor gezdik. Çok yıpratıcı bir süreçten gectik. Çok şükür ki rabbimden karşılığını aldık. Doğumdan Bir gece öncesinden doğum sancımı diye post açmıştım. O gece düzenli ama hafif kasılmalarım oldu. Gece giderim diye düşünmüştüm fakat olmadı. Zaten ertesi sabaha normal doğum için gün vermişti doktorum. Kendi sancımın gelmesi için herşeyi yaptım. Hareket, hurma, ahududu yaprağı çayı, sıcak su, pilates topu filan derken olmadı kendi sancım gelmedi. Olmayınca olmuyor. Suniden kaçamadım 🙈Sabah kalkıp kahvaltı yaptık. Heyecandan pek bişey yiyemedim. Bir fincan ahududu yaprağı çayı içip evden cıktık. Eşimle, kız kardeşimle eşyaları alıp hastaneye gectik. Nevşehir de özel bir hastanede doğum yaptım. Doktorum, ebem
, hemşirem yani doğum ekibim cok iyiydi Allah razı olsun. Çok anlayışlı davrandılar. Hastaneye gectiğimizde Doktorum muane etti 1 cm acıklık deyip doğumhaneye gönderdi. Doğumhaneye girdim. Sancı odasına aldılar. Üzerimi çıkartıp, önlük giydim. Damar yolu vs derken sabah 9 gibi suni sancı verilmeye başladı. Suni sancı takılınca ebe suyumu patlattı. Ilık ılık suyum aktı. Lağma yapıldı. Suni sancı takıldığı andan itibaren 5 6 dakikaya bir 2 3 dakikalık sancı girmeye başladı. Anlatıldığı gibi dayanılmayacak bir acı asla değil. Benim adetlerim sancılı olduğu için sancıya alışığım. 3 e kadar açılmam 3 cm oldu. Bu ara da sancı geldikçe çömelmeye calıştım. Yataktan destek alarak dizlerim üstünde secde pozisyonunda durdum. Sancı gecince herşey normale dönüyor, dinlenip rahatlıyordum. Telden ayetel kürsi, salavat açıp dinledim bol bol salavat cektim. 3 defa nst ye bağlandım. Sancılarımı böyle karşılayarak gecirdim. Saat 3 den sonra ıkınma hissi gelmeye başladı. Ebeye söyledim tekrar muane etti acılmam 4 cm olmuştu. Sonra hızlıca acılmaya başladı. Ikınma hissi geldikçe yavaş yavaş val ıkınmaya başladım. Sancım sıklaştı ebeye söyledim sancımın sıklaştığını 6 cm dedi. Saat 4 bucuk gibi 8 cm acıklık la doğuma alındım. Masaya cıkarırıp nasıl ıkınma gerektiğini anlattı ebe. Fakat ben beceremedim. Önemli olan sancı değil ıkınmakmış. Sancı geldikçe ıkındm ama Yapamadım. Ebe Masadan indirip yerde çömelip büyük tuvaletini yaparcasına ıkın dedi. 2 defa sancı gelince öyle ıkındm. Tekrar masaya aldılar. Ikınamadığım için doktorum kesi attı. Hiç hissetmedim. Zaten iğne yapılıyor. Tekrar sancı geldiğinde ebe ve doktorum karnıma bastırdılar. Buda canımı yakmadı şükür. 22.02.2022 saat 17.10 yavrum dünyaya geldi. 🤲🏻❤️ Toplam 9, 10 ıkınmamda bebeğimin çıktı. Kafası cıkınca doktorum yavaş yavaş nefes almamı söyledi. Komple cıkınca da eşini cıkardı onu da hissetmedim. Bebeğimi gördüğüm an herşey gecti. Ne ağrı, ne sancı kaldı. Meğersem Dünyanın en güzel duygusuymuş. Dikiş için uyutmasını istedim. Uyandığımda odamdaydık yavrum 6 yıl özlemini çektiğim, gözyaşıyla, sabırla beklediğim bebeğim yanımdaydı. Rabbime binlerce kez şükürler olsun. Bir lohusa olarak duamdır rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻. Kimseyi ne evladıyla, ne evlatsızlıkla imtihan etmesin.
Tek tavsiyem ; Her doğum kendine özeldir. Doğumdan korkmayın. Bende özellikle son zamanlar korkmaya başlamıştım. Fakat korkulacak bişey değil yine olsa yine normal doğum yaparım. Kendinize güvenin. Rabbim o gücü bize vermiş zaten. Bebeğim doğunca doğum bumuydu dedim.😀