Minigim24 Kızlar herkese iyi akşamlarr 🥰 35+4 haftalık olduk, bugün son 1 saattir tek taraflı bel ağrım var sadece sağ tarafta ve komple aşağıya kadar vuruyor çok kötü normal mi yaşayan var mı acaba ? 🤦🏻♀️
Zeynokus Minigim24 32. Haftadayim ama daha dün ebenin dedigi dinlenince geçmeyen her türlü agri oldugunda bilgilendir bizi gerçek dogum agrisi belden başlayıp kasiklara dogru devam eder ve kesilmezdi dinlenince geçmiyorsa bi görün bence
poncikveannesii Minigim24 günümüz bile aynı iki üç haftadır aynı acıyı çekiyorum sağ kaburga altı doktor poposuyla ayakları orda oldğundan dolayı ağrı oluyor doğuma kadar böyle dedi
Minigim24 Zeynokus kasıklarıma doğru değil ağrı ya tek taraflı sağ taraftan ayağıma kadar iniyor yeni gittim kontrole enfeksiyon var o yüzden mi acaba anlamadım 🤦🏻♀️
Liiiiii Minigim24 gecen hafta benimde oldu 1parmak acıklık vae dedi ama sancı falan cıkmadı ağlayacaktım ağrıdan nerdeyse enfeksiyon dan dediler 37 e girdim hala bir sey yok ama riske girme bi duş al yat bira gecmezse git hastaneye
Minigim24 Liiiiii sizinde idrar yolu enfeksiyonu mu ? Öyle yapacağım dinleniyorum şimdi çok teşekkür ederim
Liiiiii Minigim24 öğle demişlerdi enfeksiyon ağrı yapıyor demişlerdi 25 haftalıkken de ağrım olmustu hiç 37 deyim suan ne yalancı sancı nede başka birşey var sadece hareketleri azaldı
Minigim24 Liiiiii ay yok benim çok ağrı ağırlık var yalancı sancı vae gecen hafta nst de sancı cıktı falan enfeksiyon baya yüksek yani
Minigim24 poncikveannesii o zaten oluyor sürekli sağ kaburga altında ama beldeli çok fena ya, sizdede rahimde ağırlık ağrı baskı varmı
poncikveannesii Minigim24 olmazmı helede çatı kemikleri iki gündür mahvetti beni ne oturabiliyorm ne yürüyebiliyorum ne uzanabiliyorm sanki çıt diye kırılacak artık nerem ağırmıyor ki
Minigim24 poncikveannesii aynen ya ayakkabı cıkarmak bile iskence gibi, sizde enfeksiyon falan varmıydı
poncikveannesii Minigim24 yok çok şükür geçen ay başlamştı çok fazla su içtim sürekli tuvlte gittim sıkışmayı beklmedim yükselmedi olanda geçti
Minigim24 poncikveannesii çok şükür kuzum, benim enfeksiyon var yüksek bide baya ona bağldım ama bele vurur mu bilemedim gece iyiydi geçmişti simdi yine baslad
poncikveannesii Minigim24 bu gece berbattı 😭 ağlamamak için zor tutuyorm kendmi gün geçtikçe daha fazla oluyor bebek büyüdüğü içindir inşallah sağlıklı olsunda canı sağolsun 🥺
Minigim24 poncikveannesii az kaldı gececek insallah, allah yardımcımız olsun sonu güzel olsunda yanımızda sağlıkla kalsınlarda anne olmak kolay değil derlerdi öyleymiş 🤭