ElifHesnaKarakaya Merhaba , 14+4 haftalık hamileyim cuma günü kontrole gidicem 14+6 olmuş olcam sizce cinsiyeti öğrenme olasılığım var mı ? 🤰🏻💕
ElifHesnaKarakaya Haribo allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin , ben 12 haftalıkken sordum daha çok erken dedi bakalım inş cuma günü öğrenebilirim 😊
Seda_yildiz Kızlar ben 9.haftadayım hangı hafta ogrenırız dıye doktora sordum dırek 4.ay da dedı ama 12. Haftada öğrenenler bıle var o yüzden kafam karıştı 🤷♀️