Pemberuya Ya3 ben sıcak süt içiyorum canm iyi geliyor valla dün kendimi zorladim çok afedersiniz kanamam oldu çok riskli😔
NslhnAltun5580 Ya3 bol su içmeye çalışıyorum ben birde ekmek vs hamur işi yememeye gayret ediyorum çok zorlama bence iyi bişey değil ayaklarını da sıcak tut ne olursa olsun ☺️
hazel5 Ya3 ben de sabahları ac karna 2 tane kuru kayısı yiyip üstüne ılık limonlu su içiyorum. Faydasını gördüm deneyebilirsiniz :)
SerraveAnnesii Kuru kayısı, zeytinyağı iyi geliyor. Bide bir tane armut yiyip üstüne bir bardak su içerseniz faydasını görürsünüz😇 kuru kayısıyı kaynatıp da suyunu da içebilirsiniz
Baydemirhilal Tek iyi gelen kuru kayisi bana malesef hamileligin basindan beri kabizlik sorunu var bol su icmek lazim
varbirhayalimiz Ya3 kuru kayısıdan (içine kuru üzüm de koyabilirsiniz) hoşaf yapıp için canım ertesi güne faydasını görürsünüz, ben anca böyle buldum çözümü.
Gzmmtrkmn Ya3 sadece ve net tek çözüm DUPHALAC şurup kesinlikle. Ben çok çektim kabızlıktan halâ çektiğim oluyor neler denedim faydası olmadı sadece o şurup iyi geldi.
Anne4142 En son çözüm güncellemem . Sabah uyanır uyanmaz geceden ıslattığım 3 kuru eriği yiyorum. Üzerine kocaman bardak sıcak su içiyorum. Ve 1 saat hamile pilatesi yapıyorum günümü kurtarıyorum.
Esra-0751 Her sabah aç karnına zeytin yağı içersen kesin geçiyor bende çok zorlanmıştım doktorum tavsiye etti kurtuldum artık 👍
_anne_kuzusuu00 Ya3 kefir içebilirsiniz yoğurt yiyebilirsin armutta iyi geliyor ben 4 ve 5 haftada çekim sonrasında çok şükür düzeldi
Eda_Esen Ya3 30. Haftadayım bu ara çok ev yoğurdu yiyorum ondan mı başka bir şey den mi bilmiyorum ama ağlatacak derece olan kabızlık gitti bende günde bi kaç defa lavaboya çok rahat çıkıyorum son aylar geçiyor diye duymuştum ama hiç inanmamıştım geçebileceğine kaçıncı haftasınız acaba
eftelya_ser Ya3 her şeyi denedim çözümü duphalacta buldum bir şey yiyerek içerek çözüm bulamamadım ama kayısı şerbeti falan deneyebilirsin
Gzmmtrkmn Fztan ben sabah içiyorum üstüne de içebildiğim kadar su içiyorum şurubu içtiğim gibi. Üstündeki ölçüm kapağını tamamen doldurup içiyorum. Birkaç saat sonra fayda ediyor inşallah sizde de işe yarar
miniktirtilim Ya3 gün kurusunu sicak suda bekletip iciyorum canim Birde ara sira ceviz ve kayisi atmaya calisiyorum agzima ev yogurtu yemeye calisiyorum o kadar elimden baska bisey gelmiyo