Iremocak bende tum tahlillleri hackalibaba hastanesi ve saglik ocaginda yaptrdim muaynr ucreti haric medicale para vermedim gerekde yok bence.ilk bebeginse alisveris yapmaya basla cunku onlar toplaninca yikanicak utulenecek etiketleri kesilecek katlanip dizilecek hastane icin olanlar ayrilacak agirlasinca zor gelir sana yardim edenin yoksa allah kolaylik versin 🤗