Merhaba arkadaşlar. 14 günlük bebeğim var. bir göğsümün ucu yok denecek kadar küçük bebeğim çoğu zaman orayı tutamıyor göğüs ucu takarak emziriyorum. Diğer göğsümü güzel tutuyor ama orası da aşırı yara oldu. İlk zamanlar kan bile geldi. Şuan ucu çevresi kıpkırmızı. Bebeğim o göğsümü emerken acısı sırtıma vuruyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Göğüs yarasına iyi gelen bir öneriniz var mı ? Krem de olabilir ama sürekli silmek yıkamakta zor oluyor. Birkaç kez sudocream sürdüm biraz acısını aldı ama ne kadar yıkasam da göğsüme işler bebeğime zarar verir diye korkuyorum. Daha çok evde kendinizin kullandığı memnun kaldığınız bir çözüm varsa iyi olur. Tek göğüsten emzirmekte istemiyorum birini versem biri doluyor birini versem diğeri 😥