Kızlar ayrıntılıda falan sıkıntı yoktu su yönünden su an 36 haftalığım 34 de ikende normaldi geçen gittiğimde Dr dedi biraz fazla diye sıkıntı yaratacak kadar mı dedim hayır dedi ama şekerimde yok neden böyle ki oluyor ki acaba bir kontrolde normal birinde fazla diyor bende anlamadım 😏