büyük saçmalık olduğunu düşünüyorum leke konusunda. ha eğer elinde bi yara vardır toksoplazma riski olabilir o konudan evet mantıklı fakat diğer türlüsüne inananı da anlayamıyorum😂 bu yabancılar hic et met yemiyolar doğramıyolar mı onlar neden bilmiyo böyle bişey. ne varsa bizden çıkıyo yeminle