Elifkaya58 Doktor muayenesine gittigimde benm bata gore 5+1 olmam gerekirken. Ultrasonda doktorum ilk baktiginda 6+4 dedi sonra 7+2 dedi keseyi gorduk 1 hafta sonra gene gel dedi. Sizce neden boyle oluyorr normalmiii
biranneadayiyim Elifkaya58 acaba senin son adet sandığın yerleşme kanaması olabilir mi? Doktorun ne dedi bu konuyla alakalı. Sata göre 5+1 ise ve sadece keseyi gördüyseniz nasıl 6+4 yada 7+2 dediler ki.. o haftalarda genellikle bebek görünüyor zaten.
Elifkaya58 biranneadayiyim ilk kesede oyle dedi sonraki hafta kalp atislari icin cagirdiginda sadece 3 gun ileri gosterdi normal dedi ultrasonla alakali sanirim bende anlamadm ben bildiginuz adet oldum yerlesme kanamasi az olur mesela diye dedim doktoruma ama 1 hafta sonra duzeldi
biranneadayiyim biranneadayiyim Eski yazdıklarında son adet tarihinin 3 Ocak olduğunu söylemişsn canım. 3 ocağa göre hesaplandığında bu gün 11+0 haftalık gebesin biliyorsun değil mi? Sen iki hafta geriden baz alarak hesaplama yaptığın için doktorun söylediği o iki hafta sana fazla söylemiş gibi geliyor
Elifkaya58 biranneadayiyim birdaha gittigimde bebek buyumus olur netlesir sanirim ikili testo yaptir gel dedi bende bekliyrm simdi
Elifkaya58 biranneadayiyim orasida ayri 3 ocakti sonra 28 ocakta adet oldum ben anlamadm da ustune gormemi oldum simdi 8+0im en son doktora gidince ona gore duzelttm normalde 28 ocak son adet tarihim sonra bidaha oldum ben ocak ayinda
Elifkaya58 biranneadayiyim simdi 8+0 uygulamada doktorun soyledigi haftayi kaydettm som adet tarihim 28 ocak
biranneadayiyim Elifkaya58 anladım canım yani yanlışlık mı olmuş senin hesaplamalarda. 2 hafta önde değil miymis
Elifkaya58 biranneadayiyim evet canim demekki ultrason cihaziyla alakali olabiliyor dedi ama en son kalp atisi icin gittigimde normal cikti 3 gun onde gozuktu