Agul- çok şükür gebeliğimde çatlak olmadı ama 2 yıl once sürdügüm bir kremden iç bacagımda bir yer çatlamıştı hemen dermatologa gittim hiç bir şekilde önlenemiyor ve tedavisi yok. Neler yaptırdım neler kırmızı rengi beyaza döndü o kadar. O da zaten zamanla dönüyormuş ben hızlandırdım. Bosuna para harcamayın diye söylüyorumm malesef sadece kakao ve kantaron yagı sürün baska da bisey yapmayın