Edadmrr 27 haftalık hamileyim ve burun kanaması yaşıyorum her ağladığımda üzüldüğümde sizde yaşadınız mıı?
Harunnisa Edadmrr okudugum kadariyla hamilelikte burun kanamasi nornal sayilabiliyormus kan basincindan dolayi ama hic yasamadim
Busrasahin7714 Edadmrr bende ilk gebeligimde asansore bindigimde kanamisti basinctan diyip ustjnde durmamist. Malum vucut daha fazla kan pompaladigi icin kan basincin artiyor. Doktoruna danismanda fayda var ama büyük ihtimalle normal diyecektir
Edadmrr NekwaSultan doktora gittim kulak burun boğaza gönderdi ordada çubuk sokuyolar burnuna ve öyle daha çok kanayacak biliyorum
Nazife86 Cok normal, damarlar çok hassas olduğundan, benim doktorum ilk hamileliğimde öyle demişti. Şimdi 3 Hamileliğim ve öğrendiğimden beri burnum kanıyor ve bunada normal dedi... Seni yine bi doktoruna sor istersen.
Elcnerdgn Şimdi birsey olmaz normal vb gibi birsey demek istemiyorum ben yaşamadım böyle birsey ama bu birden fazla olan birsey olduysa sizinde kesinlikle bunu doktora danısmanız lazım belki başka biseyden kaynaklı olabilir bence bi doktora danış bu durumu