Elfens Kızlar benim oğlum 7 aylık sünnet ettireceğiz klamp yöntemi ile düşünüyoruz.Aranızda yaptıran var mı ? Dikişli eski bir yöntem mi acısı oluyor klampta olmuyor yaptıranların fikrini almak isterim
Zehra9616 Elfens ben oglumu yaptirdim dikissiz olmasi inanilmaz avantaj derisi gerildiginde aci cekmiyo cunki dikis sknti mikrop kapma olasiligi cok fazla bide geriliyo