Nimet72duran Kizlar merhaba bebek ceyizini yani kıyafet karyola boznoz takımı vs ilk kız çocuğun bebeğin çeyizini anne tarafı yapıyormuş doğrumu acaba öyle olan varmı ve öyleyse neler alınıyor tam olarak Bilgi verebilir misiniz.
CeynoO Nimet72duran o nerden ckti ya . Kiz tarafi biseyler yapinca erkek milleti rahata variyo bacim hicbisey yaptrma .
momyy__ Nimet72duran Bizde öyle ilk çocuğun eşyalarını anneannesi yapar daha 23 haftalık olduğumuz için birşey aldırmadım ilerleyen haftalarda beşiği arabası ve birkaç parça kıyafet alır o kadar 😊
Sinoooom Nimet72duran böyle adetler kaldı mı ya 🙄 hiç gerwk yok sizin taraf neden alıyor herşeyi her iki tarafta alsın sonuçta hepsinin torunu
kuzeymomss Nimet72duran bizde böyle birşey yok bu devirde herkesin durumu ortada kim içinden ne geliyorsa alsın kimseye güvenerek yapmadım çoçuğumu arabasını da beşiğini de kıyafetlerini de kendim aldım yük olmaya gerek yok
Askpare momyy__ bnmde annem beşik aldı bnce babaanneside arabayı almalıydı ama hiç bşy almadı çeyrek takcam die duyuru yptı çıktı işin içnden
Hatice_gzr2505 Nimet72duran öyle bişey mi varmış ilk defa duydum 🙄🙄 bizde kimin elinden ne gelirse onu yapar hatta bornozunu kıyafet takımlarını beşik falan hep eşimle ben aldım
Askpare Nimet72duran annem beşiğini aldı bir kaç takım kıyafette aldı bide künye düşünüyormuş yada gram altn takcam dedi bu kişiye ve durumuna göre değişir illa yapması lazm die bşy yok elinde yoksa nerden bulup getirip yapsın
Nimet72duran Bende öyle düşünüyorum aslında ama kime sorsak kızin tarafı annesi babası bebeğin çeyizini almalı falan diyolar almasalar kaynana tarafı konisurmus ne yaoaym bilemedim annem zaten elinden geldiğince kıyafettir bebeğin yatak pikesi takımıdır vs alabiligini alçak ama ne bilim bı huzursuz oldum ben .
Ymn3535 momyy__ kesinlikle hiçkimse başkalarına güvenerek yapmıyo evladını herşey gücümüz yettiğince en iyisi olmaz ama kimse yapmadıktan sonra yap diyemeyiz.. Ama adetlerimiz malesef 😂
Emossk Nimet72duran bizde de anneanne yapar ama beşik kıyafet havlusu örgü işleri öyle bebek arabası fln yok abartmadan ilk çocukta sadece
AysunUgur Nimet72duran ben şahsen anneme böyle bişey yaptırmazdım, çocuk benim çocuğum, herşeyi eşimle beraber aldık, aileler tabi bi şekilde destek çıkmak isterse o başka ama illa şöyle olmalı diyenler de geri kafalıdır benim gözümde 🤷🏻♀️
Gul33 Nimet72duran biz böyle adetler bilmeyiz ama ilk çocuğumda da ikinci çocuğumda da annemler her şeyini aldı nerdeyse. Sadece içlerinden geldiği için. Kaynanam da ‘hemen büyüyor fazla bir şey almayın’ diyor 🙄 ilkinde de pazardan ikili takım almıştı, takımın bi tarafından bakınca diğer tarafı görünüyordu. Keşke kaldırmamış olsam da fotoğrafını koysam buraya. Hiç abartmıyorum çünkü.
Ymn3535 Nimet72duran bugün anneciğimle bu konuyu konuştuk odasını kıyafetlerini takısını yapıcak ama ek başka napmam gerekiyoki diye sordu benim ilk bebeğim annemin ilk anneanneliği bizde burda bekleyelim bakalım 🥰
3oglanannesi Nimet72duran evet kız annesi yapar durumuna göre alıyor herkes kıyafet örgü alabilirse beşik bide annem örgü yaptı kıyafet aldı biraz bebek yatağı yorganı yastığı yaptı bebek pikesi bana gecelik 1 tane tek kişilik nevresim takımı aldı puset beşik aldı ilk torunuydu ve ikizdi annem o yüzden benim de elimde yoktu sağolsun fazlasıyla yaptı bunlar oluyor işte kundak battaniye falan öyle şeyler
3oglanannesi Nimet72duran kaynanam bi kaç örgü yapmıştı tek özel hastanede çok yattım hastane masrafı çok çıktı 500 lira ona verdi bide et makinesi almıştı o kadar annem almasa oda almazdı ki annesine düşer kırklık hazırlığı ben kendi kızlarıma yaptım dedi annem beni boynu bükük koymamak için yaptı dilleri olmasın yarın dedi saydığım herşeyi çifter aldı ikiz diye Allah ondan razı olsun anneside bişey yapmamış dedirtmedi kendine ben çocuğuma yapıyorum dedi yapma diyenler boşa diyor herkes kendine yakışanı yapar
Almla Kız bizim kimse blr almadı ya hepsini kendimiz aldık annem yorgan yastık battaniye falan kaynanam da iki zıbın 😂😂😂kimseye güvenip yapmadım bunu bn kimseden de beklemiyorum hediye vs gelir diyorlar kimimiz var