Civcivvmomss Kızlar 36.haftadayim geceleri horladigimi düşündüğüm için uyanıyorum acaba iyi nefes mi alamıyorum zaten zor uykuya dalıyorum göbeğimden birde bu çıktı geçer mi bu horlama dhaa önce hiç horlamazdim :((
Pamuguummm Civcivvmomss Benim de 37. Haftam bitecek bugün. Hayatımda horladigimi bilmem ama ben de geceleri kendi horlamama uyaniyorum ve eşim de diyor bazı gecelerde çok horluyorsun diye.Nefesi düzgün alamıyoruz ve bebek de ağırlık yapıyor ondan diye düşünüyorum.
Liiiiii Civcivvmomss ay bende de var koronadan sonra tıkanıklık gecmedi bi vakit acılsada boğazım kuruyor burnumdan nefes almama rağmen zorlanıyorum ne yaptıysam horlamda tıkanıklık da gecmedi
Civcivvmomss Pamuguummm e yalan değil üzerimizde bir kamyon yük var nefes alamıyoruz 😄 inşallah duzeliriz ya doğumdan sonra