MerveeD tabi doğumdan sonra da giyiyorsunuz zaten ama ben öyle yapmak istedim çok işime yaradı. Yani iç çamaşırı giyiyorsun gibi düşün . Çok hoşuna gitmezse çıkarırsın zaten ☺️ Bide çok dar alma ki bacağından rahatça giyip çıkar. Ben 64 kiloyla doğuma gittim hiç basenlerim yok bir paket L beden depend bir paket M beden aldım. Doğuma giderken L beden giydim birazcık büyüktü rahat giyip çıkarmak için ama hiç sızma rahatsız olma olmadı. M beden iç çamaşırı gibi tam oturdu üstüme. Ama bir paket yetti bir paket kaldı yani bir paket Alman yeterli. Ben dedim en kötü adet olunca giyerim diye 😁 kırkım bittiği gibi adet oldum zaten boşa gitmedi yani 😁 kilonu ve basenlerini göz önünde bulundurarak bedenini al