ArzuGur1302 lekelenme tarzı mı yoksa kanama gibi mi gebelikte her kanama çok önemli aslında ben yerleşme kanamasından emin olmama rağmen doktora gittim değerine bakalım eğer yükseliyorsa kimyasal değildir progestan yazarız tedbir amaçlı dedi değerim yükseldi şükür doktor gerek duymadı kanaman olmamış ufak bir damla yerleşme kanaması dedi ama zararı olmazsa kullanayım dedim yine de tedbir amaçlı günde bir tane kullan madem dedi sende bir görün istersen için rahatlar en azından