Miray31 gittim baktı yumurtalıklara sağlıklı gözüküyor sorun yok dedi. Hormon testleri yaptı devit 3 düşük çıktı prolaktin hormonu biraz yüksek cıktı sınır 25 benim 27 çıktı. Diğer değerler normaldi. Bu ay regl olursam rahim filmi çektirmek istiyorum tıkanıklık yapışıklık var mı bide onu baktıryım. Sonra artık Allah kerim eşime de test verdiricem. Vallahi nasip işi herhalde nasip olmayınca olmuyor 🥺🤷