16 mart epidural doğumum olacak Allah izin verirse inşallah. Çatı muanesine girdim doktorum kemiğin çıkıntılı dedi gün verdi Tabi oglusumuz o zamana kadar beklerse suan 37+3 bende cok ağırlaştım artık baya şiştim hic bir şey yapamıyorum doğru düzgün eşiminde özel bir durumu var bu konuyu burda fazla açmak istiyorum ama kısaca özet geçeyim eşim ben 4 aylık hamileyken trafik kazası geçirdi belden aşağısı tutmuyor fizik tedaviye gidip geliyor her gün. Eşim de halimi gördükçe üzülüyor zoruna mı gidiyor artık bilmiyorum bana destek olamadığı için doktorumu arayıp daha erkene gün almamı istiyor doğum günümü bende seninle beraber panik yapıyorum diyor böyleyken diyor bende bu kadar bekledik 1 hafta daha beklicez en fazla dedim ama onun tarafından düşünürsem kafam karıştı. 🤦🏻♀️
Sizce daha erkene aldırmalımıyım?