Niisa98 Merhaba arkadaşlar ben 8+4 haftalık hamıleyım göğüs hassasıyetım azaldı bu normalmı sizde nasıl oldu
AsliEsila Hamileliğimin ilk 3 ayına kadar benimde çok hassastı dokunamıyordum bile ama sonrasında rahatladı bir daha da olmadı şuan 36+4 olduk