mrvcl9 kızıma anne sütü yetmediği için mama başlatmıştı doktor, 15 günlüktü. 4 saatte bir 30 cc ver dedi. 30 cc suya 1 ölçek mama koyuyorsun. Sonra başka doktora gittik, cc ölçerek mama verilmez dedi, bebek mamayı bitirememeli dibinde azıcık kalmalı öyle anlarız doyduğunu dedi. Mesela 50 cc içiyor ben 60 cc yapıyordum. 10 cc kalıyordu. Öyle ayarlaman lazım. Her 30 cc’ye bir ölçek mama. Mamasını çok koymayın böbreklerini yorar, az da koymayın doymaz. Her mamadan önce de emzirmeyi unutmayın