mucizem-06 6 haftalık hamileyim doktor keseyi gördü ama bebek daha canlanmamış 2 hafta sonra gel dedi birde kese sağda oluşmuş dedi ne demek sizce kızlar
tugbaninmucizesi mucizem-06 yani Bebek var ama daha kalp atisi icin cok küçük diyo canim söylediği zamands git saga yerlesmesi hakkinda bisey bilmiyorum 😊
mucizemizibekliyoruzz mucizem-06 bebeğin henüz kalp atışlarını duyamadığınız için demiştir. Sağa yerleşmesinde ne varki bizimkide sağdaydı bişey yok yani
Annesininkuzusu0911 mucizem-06 kesenin ilk oluşum yeri cinsiyet yorumu içinde kullanıyolar. Bunu annemin doktorundan duymuştum. Ama ilk oluştuğu yer. Anneminde sağdaydı doktor kesen sağda oluşmuş oğlun olcak demişti ve gerçekten oğlu olmuştu.
mucizemizibekliyoruzz mucizem-06 yani doktor söylemiştir öylesine kesenin ne tarafta olduğunu. Bişey olduğundan değildir sanmıyorum
tugbaninmucizesi mucizem-06 insallah duyarsin canim 9mhaftads bile duyan var ben 7+4 de nerdeyse 8.hafta da duydum 😊
Yesimalmila ayni seyi bana da demisti. bi hafta sonra gel bebegin canlı olup olmadigina bakacaz dedi. bende korkmuştum ama kast ettiği kalp atisiymis 6+5 de duymustuk biz kalp atışını
Bebekveanne Sanirim sag yumurtaliginin calismasiyla olusmus demek istemis benim doktorumda soylemisti hangi yumurtaligin dollendigibi gorebiliyorlar ultrasonda