tarumar Kızlar sizce Mustafa isminin yanına Kaan mı Kağan mı koymalıyım? Anlamı aynıymış da zamanla ğ düşmüş bilemedim ya sizce hangisini koysam
Gul33 tarumar ikisi aynı. Türkçede ‘ğ’ yazılır ama söylenmez. Kağan yazması gerekir ama söylerken ‘Kaan’ diye söylenir.