Kızlar moralim çok bozuk yaş 34 ikili test sonucum düşük risk çıktı ama üçlü testim de ue3 diye birşey var şüpheli yazıyor Sadece Dow sendromu ve trizomi 18 : 21 düşük risk yazıyor bebeğimin ultrason da ölçümleri gelişimleri normal burun kemiği ve ense kalınlığı normal Dr geçen hafta perinatolojiye gönderdi ve orda beni tıbbi genetik bölümüne gitmemi istediler bende Zeynep Kamile gittim gitmez olaydım zaten psikoloji felan kalmadı bende sürekli ağlıyorum ayrıca muane olurken Zeynep Kamilde perinatolojide Dr ayrıca uterus rüptür tehdidi var dedi sezeryan bölgen ileri derecede incelmiş dedi ve erken doğum olabilir her an dedi ayrıca plesantada bebeğin önüne yerleşmiş böyle Bir durum yaşayan varmı aranızda Ümraniye ye de gittim bu arada tıbbi genetiğe ve Dr ikili testte bakarım ben dedi üçlü testin de çok riskli değil dedi sadece şüpheli yazıyor dedi bu değerler le kimse hamile kalmasın çocuk doğurmasın dedi ve çıktık ordan da eşimle şimdi ne yapacağımı bilmiyorum 😔