AyKizim Annişler ve anniş adayları 26.haftadayım yemeklerden sonra,midemden boğazıma doğru alev esiyor sanki,ekşiyor da midem.Böyle birşey yoktu neden acaba merak ettim😢 Ve sanki çıkıvercekmiş gibi tüm yediklerim boğazıma gelip gidiyor😢
MelekEzgi AyKizim doğuma kadar geçmiyor maalesef. Hamileliğin en kötü yanı gerçekten. 🤦♀️ Doktorunuza söyleyin gaviscon ya da rennie verecektir. Uykumdan uyandırıyor geceleri beni rennie içip anca öyle uykuya devam edebiliyorum.
Barlas_mom AyKizim Bak 1 buçuk ay çektim ben bunu en son doktorum şurup yazdı bir de lansor ilaç yazdı sabah aç karnına içilen o ilacı içiyorum şurup bile içmiyorum artık resmen mucizevi birşey. Doktoruna sor kullan en etkili çözüm. Sabahlara kadar uyuyamıyordum 🤌🤌👍 tavsiye ederim
Buse-5 Rahim büyüdüğü için mideye baskı yapıyor, 3 yudum ılık süt içmeyi deneyin genelde bana iyi geliyor
nevermind AyKizim 3. trimesterde daha cok oluyormus rahim buyuyup mideye bastirdigı icin gerci ben en basindan beri yasıyorum ama bu derece degıldı
PrensesAnnesi- Al benden de o kadar 29. Haftadayım çay bile içemiyorum canım acıyor yutkunurken ekşime yapıyor. Yatmak desen yarı ayakta uyuyorum. Tamamen kafamı uzatıp uyuyamıyorum. Bunun devamı da gelir tabi. Daha iki ay var 🤦🏻♀️