Cigdemm1 12+3 haftalık gebeyim az önce tuvalete gittim ve iç çamaşırıma kahverengi leke vardı birazcık fazla ve yoğundu hatta idrarımı yapınca da damladı biraz. Yeni kovit atlattım ondan olabilir mi salı günü randevum var
tahaninannesi19 Cigdemm1 9 haftalıkken sabah olmustu bana da hastaneye gittim bebegın kesesinin etrafında kanamalar vardı düşük riskinden dolayı tedavi gördüm istirahat vermişti doktor
Gmz-aykt Cigdemm1 doktorunuza bildirin bence.Ben progestan kullanıyorum ignede verdi kanama olduğunda bir de istirahat.
Ccansuuu Cigdemm1 mutlaka yarın doktora görünün hiç bir kanama normal değildir hamilelikte içiniz rahat eder hem 💐
Cigdemm1 tahaninannesi19 bende o aralar çok açık renkte olmuştu 2 gün geçmişti ağrı falan yoktu ve iç çamaşırıma bile bulaşmamıştı tuvalette farketmiştim bundan iç çamaşıra baya bulaştı korktum biraz
Gmz-aykt Cigdemm1 o zaman bu gece dinlenin bence takip edin sürekli ve çok geliyorsa yarın gidin doktora.Eger endişeniz çoksa nöbetçi doktora gidin.Ben çok evhamlı olduğum icin gitmiştim 🤷
Cigdemm1 Gmz-aykt yarına kadar bekliyim biraz bu haftalarda hormonlardan dolayı ve ani kilo alım verimlerinde olabilirmiş bir ağrım sızım yok takip edeyim o zaman yarına devam ederse doktora giderim