Dbe24 Mevaninannesiii ben kullanıyorum biraz incelmiş ama taşırma falan yapmıyor pişikte yapmadı siz neyinden memnun değilsiniz acaba
Mevaninannesiii Dbe24 extra serisi berbat olmuş canım digumdan itibaren kullandım çok memnundum şu yeni serisini alalı günde 3 4kez kıyafet değiştiriyorm her yeri ıslanıyor
Gagi Mevaninannesiii 3 yas bebeme extra kullaniyorum hic sizdirma yapmiyor tas gibi. Ne zaman taşıyor sıpa karnının üstüne yatarsa. Yoksa bi sorun yaşamadım. Baby turco çok kalın geldi bana sevemedim
10Asli-han10 Kızımda prima kullanmıştım ama fiyatlar uçmuş 🥴 en çok tercih edilen arasındada bu markalar var bilemedim