22şubatta bende genel anesteziyle oğluşumu kucağıma aldım öncesinde buradaki bütün doğum hikayelerini merakla okudum şimdi sıra bende☺️hiç korktuğum gibi endişilendiğim gibi değilmiş zaten bebişinizin kokusunu hissettiğiniz anda herşeyi unutuyorsunuz 🤲merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim kızlar🥰