Hilalyldrm annenin bir yeri ağrıdığında kendini kötü hissettiğinde bebek çok hareket etmiyor bence bende hep öyle oluyor ben keyifliyken o da pıtır pıtır içeride. Çok endişeliyseniz doktorunuzla görüşün ihmal etmeyin ama her an hareket etmez zaten bebeklerde Allah'ın izniyle sağlıklıdır diye düşünüyorum bende bebek