Merhabalar ablalar bugun 32.haftama girdim ve bebegim aşagiya dogru cok baski yapiyor karnim one cikiyor ve afedersiniz altima her an yapacak gibi oluyor doğum belirtisi mi bebegin bu kadar cok asagiya baski yapmasi normal mi acaba en cokta ayaktayken baski yapiyor 🤦♀️
Ilk gebeligim dogum konusunda biraz tecrubesizim simdiden tesekkur ederim 😇