İyi akşamlar öncelikle.iki gündür tırnaklarım morarıyor iki günde üç defa gözlemledim böyle tırnaklarımın kök kısmında yoğun morluk oluyor uçlara doğru da kanım çekilmiş gibi beyaz oluyor sanki parmağımı bi yere sıkıştırmışımda kan oturmuş gibi .tam ifade edebildim mi bilmiyorum ama benzer bi durumla karşılaşan oldu mu acaba 🤯