selins Arkadaşlar öksürüğüm var sadece hafifledi gibi ama tamamen geçmedi doktora gidip ilaç almadan önce bal limon içsem hamilelik dolayısı ile bi zararı var mı acaba kullanan yan etki gören var mı
Esra___ selins ben en başından beri hep ballı süt içtim bi zararını görmedim ama balın hakiki bal olması gerekiyormuş Cnmm
Nilay_09 selins bal gebelikte günde 3 tatlı kaşığını geçmemesi halinde hergün tüketilmesi gerekiyor Limonun da sakıncası yok canım ilaçtan iyidir ılık su iç balın üstüne oda iyi geliyor 👍👍
selins Nilay_09 sabah yaptım içtim canım çok iyi geliyor gerçekten ilaç kullanmak hiç istemiyorum zaten şuan
deletedmom734 selins hamileliğimin başından beri ev yapımı limonata içiyorum grip olduğumdada en çok limpn tükettim bence çok aağlıklı