handeozt8 Arkadaşlar bugün 4 dilim pizza yedim üzerinde sucuk ve sosis vardı pişmişti zaten inceciklerdi fakat yedikten sonra bin pişman oldum bişey olur mu ya yiyor musunuz bir yerde ilk 3 ay yemeyin çok riskli diye okuyunca aşırı tedirgin oldum 🤦♀️🤦♀️😑
kediannesi60 handeozt8 sürekli olmadığı sürece yiyebilirsiniz toksoplazma riski yüzünden önerilmiyor ama vicdan yapıcak bisi yok canım ben kendim abartmadan herseyi azar azar yedim cok sükür sağlıklı bi gebelik gecirip kucağıma aldım 🌸
Sultan133 handeozt8 Bende ilk zamanlar yemiştim her şey kararında olduğu sürece hiç bir sorun olmaz abartıya kaçmazsak tabii. Pizza da yiyordum hamburgerde yiyordum sosislide yiyordum valla şuan 34 haftalığız hiç bir sorun çıkmadı şimdiye kadar çok şükür… Ve bence canımızın çektiği şeyleri yemeliyiz çiğ olmadığı sürece..
handeozt8 Sultan133 inşallah bende sorunsuz sağ salim o haftaları görürüm 11.haftadayım zaman da geçmiyor zararlı şey isteklerim de 😑🤦♀️
Sultan133 handeozt8 Bu kadar kafana takıcak bir şey yok bebek senin kanından besleniyor zaten ve ilk zamanlar bir çok şeyi Yemen serbest son haftalarda bir çoğunu yasaklıyorlar şekerdi tansiyondu vs derken şimdiki aklım olsa o tatlıları hamburgerleri falan daha çok yerdim şuan hiç birini yeme gibi bir şansım yok maalesef ve aşeriyorum resmen😐
handeozt8 Sultan133 valla o zaman canını çektirdiysem hakkını helal et.. İlk zamanlar da işte aman 3 ay riskli bişey olmasın diye geçiyor dediğin gibi son 3 ay da sıkıntılı stresli aman her şey sıkıntı işte kısacası