Zeyneb12 Esmakks arkadaşım ilaç içmeden bir kez zeytinyağı içmeyi dene eğer işini görürse ilaca gerek kalmaz. Ben kendimde bhnh gördüm ondan söylüyorum
Zeyneb12 Esmakks benim kabızlık 37. Haftada yoğunlaştı bir çorba kaşığı içtim o fazla geldi 😅 bir tatlı kaşığı içiyorum şükür etkisini gösteriyor bir de hareket et mutlaka 💐
Esmakks Deletedmom2265 çok kararsız kaldım bende doktorum verdi ama zeytinyağı bi deneyeyim bakalım içebilecek miyim😂
Kader__r Kuru kayısı lifli gıdalar bol su içmek ve hareket etmek en iyisi bende de ara ara kabızlık oluyor ama ilaç kullanmadım bunları deneyebilirsin
Esmakks Kader__r son 1 haftadır bulantım arttı su bile içemedim ondan snaırım baya sıkıntıya girdim şuan
Kader__r Esmakks anladım dediğim gibi önce doğal yolları denerseniz sizin ve bebeğiniz için iyi olur :)
Zeyneb12 Esmakks yok her gün içmiyorum onu kendi durumuna göre belirlersin. Ne zaman ihtiyaç duyarsam aslındq