Kızlar dün epidural sezaryen ile kızımı kucağıma aldım yanımda kaynanam ve arkadaşım kaldı ilk günüm gayet güzel seçti bugün ikinci gün süt gelmiyor mama veriyorum sağıyorum yok işte yok gelmiyor arkadaşım durmadan mal mal sorular soruyor yok geldimi neden niçin nasıl acıdı mı ben pompayı tutup sağayım ya zaten bunaldım her kafadan ses tutup camdan atıcam. Telefonu elime alıyorum neye bakıyorsun birşey mi oldu ebenin nalına demek istiyorum. Bebeği emzirmeye çalışcam memeye dalıyor herkes. Ya zaten oturuyorum tutup kendim emdirebiliyorum bi bırakın ebe kendi haline bırakın anne iyi olursa sütü de gelir dedi dün sütüm vardı zaten herkes mememe dalınca bugün yok gelmiyor işte . Sanki ben Hollanda Simental ineğiyim tencere tencere süt çıkarıcam bi anda. Sezaryen sonrasi süt gelmesi için Tavsiyeleriniz ne kızlar
Haa birde ben oturduğum yerde kicimdan ter akiyor bizimkiler iki kat kıyafet üzerine 2 penye ve bir yün battaniye sarıyor ben açıyorum onlar sarıyor has iki patikli don ve corabta giyiyor. Kızlar size önerim boş boş kafa ağrıtacak adamı tutmayın yanınıza. Arkadaşıma sen git yoruldun dedim iyi falan yok da yok yok da yok eee üç buçuk kişi bir odanın içinde cinnet geçiricem çocuk ağlıyor herkes başımda mal gibi bekliyor ay kızlar şimdi böyleyse bu lohusalığın ilerisi nasıl Allah için süt getirme artırma önerilerini sunun da kafayı yemeden çıkayım su hastaneden yok emzik niye almadın yok mama pahalı ay doldum tastim simdiden