Ben kendi yaptıklarım / yapmadıklarından başlayım.
Bebişin odası neredeyse hazır ufak tefek eksikleri kaldı sadece.
Kıyafetlerimiz tamam.
Biberon, emzik, süt sapma ve kişisel bakım ürünleri tamam.
Anne yanı tamam sadece içine yatak, yorgan, tekstil ürünleri alınacak.
Hastane çantası hazırlanacak içine koyulacaklar hazır ama bir araya gelmediler henüz.
İsimlik, ikramlık, hediyelik vb eksik, yapılacak.
Lohusa takımı tamam, terlik ve aksesuar alınacak.
Bebek arabamız yok henüz onun alınması lazım.
Son olarak bir sonraki kontrolümde doğum şekli ve ücretlerle ilgili doktordan bilgi alınacak.
Aklıma gelenler bunlar. Sizler ne durumdasınız??