Kızlar selam, bugün ufak bir kanamam oldu. Doktorum muayeneye çağırdı ve gittim. Açılma ve rahim kanaması olup olmadığı kontrol edildi fakat her hangi bir terslik yok. Açılma olmaya çalıştığı için kanama olduğunu söyledi ebeler ve doktorlar. Fakat son nst de bebişim son 10 dk kalp atışı normal seyirinin altına düştü. Doktoruma nst sonucunu gönderdiklerinde yarın mutlaka bana kontrole gelsin dedi. Bebişi hissediyorum bu arada sıkıntı yok fakat böyle gidipte doğuma alınma durumu yaşayan oldu mu? Bizim herşeyimiz hazır 37+4 üz gelmesinde bir sorunda yok ama merak ettim. Biraz heyecan ve korku sardı…