Damla6606 Kızlar meraba yaklaşık 1 bucuk saattir gecmeyen bi kasık agrım var yürüyünce hafifliyo ama tam anlamıyla geçmiyo dogum sancısı olabilir mi ? 1 cm acıklıgım vardı en son bu arada
Damla6606 Emosssing allah yardımcımız olsun inşallah bu vakte kadar yaşamamıştım ögleden sonra randevum var ama yinede bi sorayım dedim