MerveUmayBerra Kızlar selaam Bugün 38. Haftayim 2 gündür al karın ve rahmimde sancı var doktor mart 15-25 arasi doğum olabilir dedi Genel olarak kız çocuklarının erken doğduğu söyleniyor Siz ne düşünüyorsunuz ?
Bahar1508 MerveUmayBerra evet kız çocukları biraz erkek bebeklere göre hem zayıf oluyor hemde erken geliyor
Nasaearth MerveUmayBerra 41 de doğan kız çocuğu da tanıyorum 37 de doğanda bebekten bebeğe değişiyo demekki 🤷🏻♀️
MerveUmayBerra gzdeozss yapıya ve çocuğa göre değişiyor demek ki Erken geliyor diyen de olmuş Herkes farklı yaşıyor demek ki
MerveUmayBerra Mevaninannesiii 40 a normal diyorlar 😅 ama yine de cok ben bi an once kucağıma almak istiyorum
Esrasena MerveUmayBerra Gerçekten.Şimdikide erkek 38+2 yim.Gün çalar diyorlar daha ne çalıcak bilmiyorum, 44 te doğcak heralde 😀
Zeytin20 MerveUmayBerra kişiye ve bebeğe göre değişiyor bence. Benim ilk erkek 38+4 te sezaryen ile doğurdum. Doktorum bu 2. Doğum olacağı için yine aynı alacak ama erken gelebilir dedi nst alıyor 10 güne bi. Normalde 25 Mart günüm doluyor 15 martta doğumum var.
MerveUmayBerra Zeytin20 Cumartesi nst ye girdim hersey yolunda dedi Bende ister istemez panik yapıyorum Allah yardim etsin hepimize insallah
Zeytin20 MerveUmayBerra bende öyleyim her çişte aha doğuruyorum diyorum 🤣 panik atak olucam bi doğursaydım vaktinde 😂
Cotanakk MerveUmayBerra doğmaz canım kız erkek diye farketmiyor kesinlikle benim kızım olacak 40. Haftanın içindeyim doğuramıyorum 😁 aynı zamanda annem de beni 40dan sonra suni sancı ile doğurmuş 🥲
Bsraermis8 Puki ayy bende 31 haftalık oldum.. bı heyecan sardı beniii ikinci doğum olcak . Sizde de öyle miiiii
aysegulgeldi MerveUmayBerra bence öyle bir şey yok kızlar erken doğar diye etrafımdaki herkes 40.haftadan sonra doğum yapmış