sendekimsinnn yeni öğrendiğimde genel testler yapıldı 12. haftada ikili test için kan verdim 24. haftada şeker yüklemesi için verdim onun dışında 20. ve 28. haftamda da sağlık ocağına gittiğimde parmak ucundan hemoglobin bakıldı idrar testi yapıldı onun haricinde bir sıkıntım yok halsizlik kaşıntı ya da başka şikayetim olursa onun için de veririm ama devamlı vitaminlere vs bakılmasına gerek yok sanıyorum ki çoğu doktor da bakmıyor