Doğuma kalmış 29 gün benim diş ağrım tuttu 🤦🏻♀️ Ama nasıl bi ağrı 3 gündür ne uyutuyor ne yemek yediriyor. Doğal olarak denemediğim şey kalmadı. Tuzlu su, sirke, sarımsak, kekik, rakı, kolonya bile sürdüm geçer dedikleri için ama nafile. Özellikle akşamları kafamı duvara vurmak istiyorum ağrı yüzünden. Cuma günü öğleden sonra başladığı için geçer sanıp doktora gitmedim. Ama daha önceden biliyorum ki yine kanal tedavisi diyecek dişçi 😞 6.ayımdı bu ağrı ile tanıştığım da umursamadım doğumdan sonra yapalım ne kaldı ki şurda dedim. Demez olaydım 😞 Bu aylar da yaptırılır mı fikri olan var mı? Bu ağrıyı yaşayan bilir dayanma gücüm kalmadı artık 😞 Pazartesi sabahı iple çekiyorum dişçiye görünmek için 😞