bernas haftadayız bebikin kilosu 2300 ve suyum azalmaya başlamış o kadar üzgünümki.Hamileliğim boyunca iyi geçirdim dedikçe sürekli sorun çıktı şekerim fırladı kanımda enfeksiyon çıktı ve son olarak kan değerlerim düşmüş depresyona girmeme çok az kaldı
Burcusenkoc bernas doğuma kadar 2700-2800 olur strest yapmayın 2500 geçtikten sonra da çok iyi zaten doğduktan sonra güzel kilo alır inşallah hiç üzülmeyin 😌
Emossk bernas iyi düşün iyi olsun şurada ne kalmış doğurmana bol bol muz kaşar ceviz yee bebiş kilosunu alsın iyice sonra da doğur lohusalıkta yeterince giriyor insan zaten depresyona
Saliha03 bernas 36 dan sonra atağa geçiyorlar zaten canım bi haftada 400 gr almıştı benim bebeğim bende 35de 2900 falandım 39+2 de 3900 le doğum yaptım düşün. Kan enfeksiyonuda, ilaçla geçiyor yada, iğne ile kendine stres yapma
eslemsi bernas 3 olsa yeter 37yi gorursen rahatlikla 3u bulur canini sıkma bende cok sorunlu gecirdim ilk gebeligimi bo regim buyudu agrilar dogum sancisindan beterdi benimde hep enfeksiyonum var bulantisi ayri ödem degil albumdu bendeki asiri hantallaştim 1 ton cekiyo gibi hissediyordum ayakta duramam oturuo ayagimi assa salamam dikecem illa tepelere kadar zehirdi anlayacagin. Sabret hepsi geciyor sonuna gelmissin dayan. Bide ciger tüket kan yapar
3oglanannesi bernas kilosu kötü değil üzülmeyin hafta önemli günü nü bitirsin doğunca çabuk alır kiloyu